Sujla-Sufla Shasya-Shyamla è un Bangladesh meraviglioso. Si chiama terra delle cospirazioni. Questa varietà stagionale rende il Bangladesh decorato con DIF
5184 x 3456 px | 43,9 x 29,3 cm | 17,3 x 11,5 inches | 300dpi
Data acquisizione:
16 novembre 2020
Ubicazione:
Dhaka, Bangladesh
Altre informazioni:
Questa foto è un'immagine di pubblico dominio, il che significa che il copyright è scaduto o che il titolare del copyright ha rinunciato a tale diritto. Alamy addebita un costo per l'accesso alla copia ad alta risoluzione dell'immagine.
Sujla-Sufla Shasya-Shyamla is a wonderful Bangladesh. It is called the land of conspiracies. This seasonal variety makes Bangladesh decorated with different colors. Winter appears in the middle of the earth with the north wind covering the face in the dense fog of nature after the autumn of the season. The fog and winter have suddenly increased over the last two days. Extreme cold has caused stagnation in public life. But those who will produce gold in the field do not have stagnation. The real artist farmers of rural Bengal have taken to the field from dawn with their thumbs up to the broken winter and thick fog. Winter is always over for them. Although winter is a symbol of inertia or emptiness, it has a richness. According to the Bengali calendar, Poush and Magh months are winters. The nature of Bengal is adorned with a unique beauty on a winter morning. Drops of dew are deposited on the top of the green grass. He is an amazing nature. When the golden light of the sun, ignoring the dense fog, falls on the dew point that has accumulated on the top of the grass, the dew shines like a piece of gold. The bees run towards the flowers. That scene is eye-catching, mind boggling. They continue to run to collect honey. At this time the farmers are busy in the field of vegetables or crops. On the other hand, peasant brides are busy making different types of cakes.
Disponibile solo per utilizzo editoriale.
Uso relativo a notizie, recensioni e critiche e alla comunicazione di informazioni che riguardano persone, luoghi, cose, eventi o avvenimenti.
Per maggior chiarezza, l'uso editoriale non include alcun uso relativo a pubblicità, promozione (ad esempio siti web promozionali), marketing, packaging o merchandising.